søndag den 10. marts 2013

Min weekend!

Hej læsere!


Så er weekenden ved at være slut:( Fredag har jeg været på Kærsmindebadet med Rebecca:) Lørdag har jeg været oppe og se gymnastikopvisning i dronningborghallen;) Søndag har jeg været sammen med Sarah;) Nu ligger jeg i min seng med hyggestrømper og hører musik ;) Håber at i har haft en hyggelig weekend, selvom den har været lidt kold;)<3

-Anna:)

2 kommentarer:

  1. Hyggestrømper er virkelig noget af det bedste i verden <3
    Elsker din blog og din stil! Har selv lige startet en blog op,
    og ville elske hvis du havde lyst til at kigge forbi og evt. følge?
    Følger ihvertfald dig nu :) knus

    http://bysignehj.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tusind tak, jeg tjekker den lige:)
    -Anna

    SvarSlet