Hej læsere!
Som så mange andre har jeg lige haft vinterferie. Jeg har brugt min ferie på at være sammen med venner, været i
sommerhus og været på
hjælpeinstruktør kursus nr. 1. Alt sammen har været rigtig sjovt og jeg synes at jeg har fået alt den tid jeg havde af min ferie brugt fornuftigt :) Jeg håber at i allesammen har haft en dejlig ferie og forhåbentlig har i hygget jer:) Jeg har holdt min Valentines day med min veninde
Claudia, som i ser ovenfor og
2 Ben & Jerrys:) - Det er hvad jeg kalder den bedste
valentines day ;) I den sidste uges tid har jeg været på
brobygning. Det var fint nok, men uheldigt at lærerene gjorde det så kedeligt ;( Håber at i nyder weekenden, som lige er startet :)
-Anna.
Lyder som en rigtig hyggelig dag! Jeg er også selv instruktør, og er faktisk også i gang med en uddannelse som er en grund uddannelse i svømning :D
SvarSletDet er et dejligt job ;)
Tag et tjek forbi min blog, hvis det lyster, og måske læg en kommentar :D
http://kom-se.blogspot.dk/
Flotte billeder og jeg eeelsker Ben&Jerry is! Rigtig flot blog. Kunne du have lyst til at følges? Så smid en kommentar på et af mine nyeste indlæg. Knus
SvarSletcarolinereesboell.blogspot.dk
tak piger, jeg tjekker lige jeres blogge :)
SvarSlet-Anna
Du skrev at du gerne ville følges, men jeg kan ikke se at du følger mig? Men jeg følger dig nu (-:
SletSå er det ordnet :)
Slet-Anna:)
Hvor lyder det hyggeligt!
SvarSlet-Og sikke nogle yndige billeder af jer begge!:)
xoxo Helena
exploration-of-new-worlds.blogspot.dk
Tusind tak :)
SvarSlet