Hej læsere!
Jeg vil lige sige at videoen er i en smule dårlig kvalitet, jeg er ikke så god til at filme endnu:(
Musikken dertil passer ikke så godt, men jeg synes alligevel at det er bedre end ingenting..
jeg håber at i har lyst til at se den alligevel :)
-Anna
Ingen kommentarer:
Send en kommentar