lørdag den 5. januar 2013

Hvem er Anna?

Hej læsere!

Jeg synes det er tid til at i ser en anden side af mig:)





Jeg hedder som sagt Anna og er 14 år og alt det der man nu skriver nede i profilen:)
Men hvem er den virkelige Anna egenlig? Hvem er det egentligt der skriver på denne blog? I har skrevet i mangler personlighed, så jeg vil prøve at forklare jer  mere om mig så godt som jeg nu selv kan:)
Jeg er en pige, som går i 8. klasse på en skole i Randers. jeg ved ikke hvad jeg er husket som eller hvordan folk beskriver mig, når jeg ikke selv er til stede. Jeg vil gerne fortælle jer lidt om hvordan mit sociale liv er, jeg er nemlig en meget social person lige pt.
Jeg er en pige, som igennem mange år efterhånden har lært at tilpasse mig der hvor jeg er, men sådan har det ikke altid været:( Jeg blev mobbet i de første 5 år jeg gik i skole, og det gik ud over det sociale.. Hvis personen læser det her så håber jeg at du er stoppet med at gøre ting som du gjorde mod mig:)
Jeg er typen der tager alt bogstaveligt og typen der har alt for let ved at tilgive.. Jeg er bange for at miste mine venner fordi jeg ved hvordan det er at stå helt alene efter skole.. jeg kender følelsen af at være udenfor fællesskabet.. jeg gør alt for at folk vil kunne lide mig, men jeg forsøger samtidig at være mig selv når jeg er sammen med mine venner:) Der er meget få personer i mit liv, som jeg kan være 100% mig selv med og de personer ved hvem de er:) Jeg elsker at stå op hver dag og komme i skole hvor folk siger godmorgen, men jeg er samtidigt bange for at lave en enkelt fejl der kan få mig væk fra det igen..
Jeg er en pige der står fast med mine meninger og tager gerne en diskusion op hvis det bliver nødvendigt:) Jeg er typen som har lyst til at give alle en chance.. For jeg selv savnede at få en chance da der ikke rigtigt var nogle der var der for mig:) Dengang havde jeg en bedste veninde og vi var i mange år meget tætte og var sammen konstant, jeg snakker stadig med hende og hun er sød og dejlig, som hun altid har været:) Desværre var vi ikke så meget sammen i de sidste par år jeg blev mobbet og holdt udenfor:( Mine forældre har altid bakket mig op og de er virkelig nogle af de bedste mennesker jeg kender:) Som i kan se på billederne er jeg ikke som alle de andre, jeg er måske ikke normal, jeg er måske ikke den kønneste, jeg er måske ikke den klogeste, jeg er måske ikke den pige alle drenge drømmer om, men jeg er mig, og det er der ingen der kan lave om på!:)

-Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna! jeg er helt vild med dine billeder!

    Jeg tænkte på om du ikke ville kigge forbi min nye billed blog, og se hvad du synes? :-)

    http://everything-is-possible-when-thinking.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hej:) Det var da dejligt at høre:)
    Tjekker den lige:)

    SvarSlet