fredag den 4. januar 2013

En tur i storcentret!

Hej læsere!
















Top fra H&M til 70,-




 Cover til min iphone fra Glitter til 99,-


  2 lærreder fra tiger til 20,- stk




Net fra tiger til 10,-

Så har jeg været et hurtigt smut i storcentret med min veninde Emma:)
Det jeg har købt er det i ser på billederne her over:)
Her er et par billeder af Emma og mig fra idag ;)







-Anna




2 kommentarer:

  1. Kan rigtig godt lide den sidste bluse du har på ;)
    http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet