Hej læsere!
Idag har jeg været i skole indtil klokken 2. Derefter tog jeg ud til min BFF (DD) sammen med Helene.
Klokken 5 tog jeg på arbejde (hjælpetræner) og nu sidder jeg så og ser fjernsyn.
jeg ved ikke hvorfor jeg har valgt at ligge dette billede ud, jeg synes bare at det er meget nice i stedet for kun tekst:) Nu er det snart weekend, YAY!:)
-Anna.
Det er altid lidt mere inspirende at begynde at læse en tekst, når der er et billede. Det lyder som om, at du har haft dig en god dag :-)
SvarSletDet var lige det jeg tænkte:) Det har jeg også :)
SvarSlet-Anna.
Det er fedt med billede, det har du ret i! :)
SvarSletrosaejensen.blogspot.dk
Tjekker lige din blog :)
SvarSlet-Anna
Lækkert layout du har dig her!
SvarSletJeg følger dig nu, og hvis du har lyst, så kan vi jo følges? :)
http://anna-smiler.blogspot.dk/
Du har en fed blog, elsker layoutet
SvarSlethttp://sanne-kamp.blogspot.dk/
Tak piger:)
SvarSletTjekker lige jeres blogge :)
-Anna